zondag 22 november 2015

Doe Aan Sportbeurs

We zijn onlangs naar de doe aan sportbeurs geweest. Ik zal je er wat meer over vertellen.

Eerst gingen we met de auto naar de sporthal van Sint-Truiden. Daar gingen we meteen naar de kleedkamers. Toen we allemaal omgekleed waren, konden we naar het zwembad gaan. Daar was zoveel te doen, ik ben heel veel van de glijbaan gegaan. Ook ben ik veel op een soort mat op het water geweest, waarover je naar de andere kant moest lopen. Ik heb ook nog aqua gym gedaan, dat was heel vermoeiend, maar wel heel leuk. Je kon er ook nog duiken, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik niet zo graag onder water ben. Daarna trokken we ons zwempak uit en onze binnenkleren aan. Binnen vond ik het iets minder leuk, want vergeleken met het zwembad was er niet zo veel te doen. Maar ik heb daar wel boog geschoten, dat vond ik heel moeilijk. Daarna ben ik naar de circusstand gegaan. Daar heb ik op stelten en op een ton gelopen, ik heb daar ook nog op een bal gebalanceerd. Toen ik dat had gedaan, ben ik op de airtrack geweest. Daar heb ik salto’s en zo op gedaan. Daarna zijn we naar buiten geweest. Eerst heb ik heel lang aangeschoven om pony te rijden. Vervolgens ben ik gaan muurklimmen en om de dag af te sluiten ben ik nog gaan dansen op het podium. We deden er met bijna de hele klas een soort van dancebattle.

Ik vond het een super leuke (halve) dag !

Nena

















Let's dance !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten